Return to site

Magasabb sebességbe kapcsolunk!

Új korszakba lépünk. Arculatunkban és választékban is megújulunk.

A HORIZONT a magyar kisüzemi/kézműves piac ismert szereplője 2013-ban még, mint egy izgalmas, sörfőzde nélküli gerilla vállalkozás indult. Az újhullámos sörmárkák közül az elsők között nyitottunk saját főzdét, hogy megfelelő minőségben készülhessenek söreink. Ennek eredményeképpen 2017-ben első magyar sörfőzdeként nyertünk nemzetközi díjat Dublinban, majd azóta a teljes, egész évben elérhető is alapszortiment díjazott lett - erre különösen büszkék vagyunk.

Hogy hogyan álltunk neki a megújulásnak? „Rengeteg mindenen dolgoztunk az elmúlt hónapokban, hogy még jobb sörökkel és izgalmasabb megjelenéssel tegyük elégedetté fogyasztóinkat. – mondta Ottó Gábor ügyvezetőnk. „Fontosnak tartom, hogy bár a sörfőzőink szerelemből végzik a munkájukat, a cég tervszerűen, hosszú távon is felépítetten működjön. Ehhez felmértük a jelenlegi helyzetünket és új márkastratégiát dolgoztunk ki, melynek alárendelünk mindent a működésben. Szeretnénk szélesebb közönséget elérni, ehhez pedig elengedhetetlen fejlesztésekbe fogtunk. Ahhoz, hogy újrapozícionáljuk magunkat, visszanyúltunk az alapokhoz és piackutatásra alapozva építettük fel az új márkastratégiánkat, Aczél László, a Superfuture Consulting vezetője segítségével.”

„Mindig büszkék voltunk az állandó magas minőségre, hogy soha nem kellett sörünket a piacról visszavonni, vagy kiönteni, az új technológiai lehetőségeinkkel pedig még magasabb szintre tudjuk emelni a sörök értékét. – mondta Varju Előd, sörfőző mesterünk. „Azzal például, hogy olyan vízszűrővel dolgozhatunk, mint kevesek, több teret ad a kísérletezésre, hogy nemzetközi szinten is kiemelkedő söröket készítsünk. Az elmúlt negyedévben több külföldi fesztiválon vettünk részt Norvégiában, Angliában vagy éppen Hollandiában. Az itteni visszajelzések megerősítettek abban, hogy minőségben és kreativitásban az élvonalba tartozunk és persze mutatják azt, hogy merre kell tovább fejlődnünk.”

„Hiszünk abban, hogy mindig van jobb sör.” – nyilatkozta Szalai Tamás, marketing managerünk. „Törekszük rá, hogy a külföldi inspirációk alapján elhozzuk a legfrissebb, legjobb söröket és trendeket a hazai fogyasztóknak is. Ez vonatkozik a minőségre, a sörök stílusára és a megjelenésre is természetesen. Az elmúlt egy évben azt vettük észre, hogy az arculatunk „elfáradt”, nem képviseli azt, amit mondani szeretnénk magunkról. A kézműves sörfronton nagyon gyorsan változnak a dolgok, így nekünk is lépni kellett. Szerettünk volna olyan megjelenést, ami nem csak itthon etalon, de külföldön is megállja a helyét a legjobbak mellett.

Fontos volt számunkra, hogy egységes arculatban gondolkodjunk ahogy eddig is, de felismerhetőbb, rendezett szín- és formavilággal. A söreinknek karaktere van, neve van, mindegyik mögött egy történet bújik meg, így fontos volt, hogy olyan valakivel tudjunk együtt dolgozni, aki különböző technológiákkal meg tudja jeleníteni ezeket a személyiségeket. A különböző karakterek megjelenítésénél Fehér Viktória színtervezőre esett a választásunk.”

„Izgalmas kihívásnak éltem meg ezt a projektet, ahol színtervezőként és a festmények megalkodójaként vettem részt – mondta Viki. Az előbbi magában foglalta a márka átfogó színelemzését, sörökre specifikusan lebontva, az adott sör jellemzőit meghatározva. A festményeket ezek alapján, a korábbi portfoliómból is válogattunk és új festmények is készültek néhány sörhöz. Fontos szempont volt, hogy a régi szortiment alapszíneinek folytonosságát megtartottuk, így a fogyasztók is tudják dekódolni a régi és új címkék közötti váltást.”

Az új arculattal készülő sörök folyamatosan kerülnek forgalomba és hamarosan minden nagyon lelőhelyen leváltják majd a régi HORIZONT-os címkéket. Reméljük, hogy Nektek is annyira tetszik, mint nekünk!

All Posts
×

Almost done…

We just sent you an email. Please click the link in the email to confirm your subscription!

OKSubscriptions powered by Strikingly